Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Χώμα

Αγαπητοί μου αναγνώστες ζητώ την κατανοήσή σας για την ανύπαρκτη αρθογραφία στο μπλογκ μου αλλα δεν το εχω ακόμα। Η αλήθεια ειναι οτι ειμαι στα μαύρα μου αυτές τις μέρες। Αφραγκος, άνεργος αλλα ουχι άστεγος- δοξα το μεγα πνεύμα-και μόλις χώρισα απο εναν έρωτα γιγαντιαίο(για μένα οχι για τον έρωτα) και τέλος πάντων οσο πάει τόσο βυθίζομαι στην σκοτεινη ομίχλη μου που για μια ακόμα φορά εμφανίζεται μπροστά μου και γλυκά γλυκά θέλει να με αγκαλιάσει।Αθλια σκοτεινή ομίχλη που θέλεις να με αγκαλιάσεις। Βέβαια αγκαλιές εψαχνα πάρε να΄χεις τώρα। Καλά να μου πείς πρώτη φορά το τραβάς το ζόρι? Πώς κανεις ετσι? Σιγα μήν το κάνουμε και θέμα। Λοιπόν καλοί μου αναγνώστες εσείς τι κάνετε οταν αρχιζετε να αισθάνεστε οτι τρώτε χώμα?

1 σχόλιο:

  1. το συνοδεύουμε (πληθυντικός ευγενείας) με κάμποση από την αγαπημένη μας σως και απολαμβάνουμε τη γεύση του, την υφή και τα θρεπτικά συστατικά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή